Na Zielonej Szkole uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Stróżnej

Uczniowie Szkoły Podstawowej w Stróżnej w dniach od 5-7. 06.2024 brali udział w wyjeździe na Zieloną Szkołę do Bukowiny Tatrzańskiej. Opiekunami grupy byli pani Lidia Waśkowska, pani Renata Chmielowska i pan Krzysztof Płaziński. Wyjazd został zorganizowany wspólnie ze Szkołą Podstawową w Szalowej.
      Uczestnicy wyjazdu mieszkali w hotelu Grand Stasinda w Bukowinie Tatrzańskiej. Na miejscu dostępny jest basen, sauna, jacuzzi, kręgielnia, siłownia, place zabaw, boiska i korty tenisowe z których korzystali uczniowie. Śniadanie i obiadokolacja serwowane są codziennie w formie bufetu w jadalni.
Pierwszego dnia po przyjeździe ruszyliśmy na Gubałówkę. Pogoda dopisała, dzięki czemu mogliśmy podziwiać piękne widoki na Tatry i Zakopane. Po powrocie z Gubałówki spacerowaliśmy po Krupówkach, gdzie mieliśmy okazję zakupić pamiątki oraz spróbować lokalnych przysmaków. Następnie przejechaliśmy pod Wielką Krokiew, gdzie mieliśmy możliwość zobaczenia z bliska skoczni narciarskiej, która jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych obiektów sportowych w Polsce.
Drugiego dnia odbyliśmy wyprawę z Łysej Polany na Morskie Oko. Trasa była wymagająca, liczyła 20 kilometrów, ale wszyscy uczestnicy dzielnie pokonali dystans, podziwiając malownicze krajobrazy Tatr. Podczas gdy starsi uczniowie zdobywali Morskie Oko młodsi uczestnicy wybrali się do Doliny Strążyskiej, gdzie mogli odpocząć i cieszyć się urokami przyrody.
Ostatniego dnia naszego wyjazdu udaliśmy się do sanktuarium na Krzeptówkach. Uczestniczyliśmy tam we mszy świętej, co było duchowym dopełnieniem naszej wycieczki. Po południu wyruszyliśmy w drogę powrotną.
Wycieczka była pełna atrakcji i niezapomnianych przeżyć. Wyjazd na Zieloną Szkołę był nie tylko okazją do integracji i aktywnego spędzenia czasu, ale także do poznania pięknych zakątków Tatr i Zakopanego. Wszyscy uczestnicy wrócili zadowoleni i pełni wrażeń.
 Zapraszamy do galerii zdjęć.